نهضت سواد آموزی زارچ
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

محمد و سید احمد  از دانش آموزان نهضت سواد آموزی منطقه زارچ  با کشیدن تصویری از محیط کلاس درس علاقه خود را به معلم فداکارشان نشان دادند.

 

 


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, ] [ 10:38 ] [ مصطفی سلمانی ]

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به پیشگاه مقدس امام عصر(عج) و تمامی شما و شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم... امیدواریم در ایام سوگواری ،عزاداری و عبادات تمامیه حاجات شما برآورده و قبول حق گردد.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 آبان 1393برچسب:, ] [ 1:57 ] [ مصطفی سلمانی ]

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش زارچ ،با حضور نماینده نهضت سوادآموزی کشور و رئیس سنجش و ارزیابی نهضت سواد آموزی استان روند اجرای فعالیتهای سوادآموزی منطقه زارچ مورد بررسی قرار گرفت.

" موسوی " بازرس نماینده وزارت کشور پس از بازدید و بررسی پرونده ها از نحوه اجرای دستورالعمل طرح آموزش اولیاء یبسواد و طرح با سوادی 10 تا 20 سال از عملکرد این حوزه اظهار رضایت کرد و از عوامل اجرایی این طرح قدردانی نمود.

" کمالی " رئیس اداره اموزش و پرورش زارچ در ابتدای جلسه فعالیت در زمینه سوادآموزی را تجدید میثاق با آرمانهای مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد ؛ ریشه کنی بیسوادی بدون همکاری همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر نیست و در پایان از حضور و توجه نماینده وزارت و تلاش همکاران تقدیر بعمل آورد.

 " عربزاده " کارشناس نهضت سواد آموزی زارچ ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارش یکساله واحد سواد اموزی منطقه پرداخت و گفت : تعداد 8 نفر در دوره تحکیم ، 20 نفر دوره سواد اموزی و 15 نفر نفردر دوره انتقال باسواد شدند.

وی در ادامه گفت : در حال حاضر 25 نفر سواد آموز در دوره های سواد اموزی و انتقال مشغول به اموزش می باشند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, ] [ 9:55 ] [ مصطفی سلمانی ]

مدیر بخش آسیا اقیانوسیه یونسکو از دستاوردها و تجارب مفید وزارت آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران در امر «آموزش برای همه» سال 2015 تقدیر و تشکر کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،گی وانگ جوکیم با اظهار خرسندی از دریافت گزارش بررسی ملی «آموزش برای همه» سال 2015 در پیام خود آورده است: از طرف یونسکو و شرکای منطقه ای صمیمانه ترین تقدیر وتشکر را به تمامی سازمان ها وافرادی که در تهیه این گزارش مهم داشته اند ابلاغ می نمایم که در طول دهه «آموزش برای همه» قادر به کسب دستاوردها و تجارب مفیدی شده اند.

در این پیام آمده است: گزارش جمهوری اسلامی ایران قادر خواهد بود که به جامعه بین المللی و دیگر اعضای کشورها نشان دهد که تلاش دراین زمینه ما را به اهداف «آموزش برای همه» و چشم انداز در حال ظهور سال 2015 در موضوع برنامه ملی آموزش وپرورش رهنمون سازد.

جوکیم خاطر نشان کرده است: معتقدیم  با به اشتراک گذاشتن این گزارش با یونسکو، جمهوری اسلامی ایران به ما این اجازه را می دهد تا این گزارش توسط یونسکو و به الکترونیکی و دیجیتال به دیگر شرکای مرتبط با «آموزش برای همه» و عموم مردم جهان منتشر شود.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 8:9 ] [ مصطفی سلمانی ]

قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"

چرا پرونده ات امضاء ندارد.

ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد،بردل فاطمه داغ عالم شد.فرا رسيدن ماه محرم رابه عزادارن راستينش

تسليت عرض ميكنیم


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 آبان 1393برچسب:, ] [ 12:31 ] [ مصطفی سلمانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ سواد آموزی زارچ خوش آمدید
آرشيو مطالب
بهمن 1393
دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 1271
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


کد بارش گل در وبلاگ

**